Tuesday, January 5, 2010

Dagens



Dagens foto. Gårsdagens må vente litt, og postes sikkert i morgen. Veldig karakteristisk bilde av Timo iallefall, håper jeg får lov til å legge det ut.


Liten forhistorie til dagens bilde: Marthe har vært i Wales i romjula, og søt som hun er har hun selvfølgelig tatt med seg en passende gave til meg. Jeg ble selvfølgelig kjempeglad, og den fantastiske boksen pryder nå vinduskarmen på rommet mitt. Må innrømme at jeg alltid har hatt litt lyst på en sånn!

første skoledag er også over, og fagene virker rimelig interessante dette semesteret. Har bare hatt samfunnsinformatikk så langt, men har tittet litt i boka til webprogrammering. Engelsk kommunikasjon bør vel være overkommelig, om enn ikke plankekjøring. Samfunnsinformatikk går mye ut på prosjektarbeid, hvor vi skal evaluere it-løsningen til en bedrift. Så nå skal vi faktisk ut i arbeidslivet og finne en bedrift som vil samarbeide med oss, undersøke hvordan it-løsningen deres fungerer gjennom observasjon og intervjuer, og komme med forslag til forbedringer. Gleder meg litt til å leke IT-konsulent!

No comments:

Post a Comment